ad D) Dynamická hybnost obyvatelstva- TABULKA
Rok | 1955 | 1960 | 1965 | 1970 | 1975 | 1980 | 1985 |
Silniční doprava | 0,60 | 0,85 | 1,20 | 1,45 | 1,70 | 1,80 | 1,85 |
Městská doprava | 0,45 | 0,55 | 0,55 | 0,60 | 0,90 | 1,10 | 1,35 |
Železniční doprava | 1,50 | 1,45 | 1,45 | 1,30 | 1,25 | 1,20 | 1,20 |
Veřejná doprava celkem | 2,55 | 2,85 | 3,20 | 3,35 | 3,85 | 4,10 | 4,40 |
Veřejná doprava + IAD | 2,75 | 3,65 | 4,25 | 5,10 | 5,75 | 6,40 | 6,75 |
Tab. 1.5: Dynamická hybnost obyvatelstva ve veřejné dopravě (průměrná ujetá vzdálenost v tisících km/rok) ad E) stupeň motorizaceV roce 1987 byla provedena prognóza vývoje stupně motorizace na poslední desetiletí 20. století. Z tabulky je patrný nepředpokládaný rozsah změny velikosti tohoto ukazatele, vyvolaný změnou hospodářsko-politické situace, především změnou legislativního omezení dovozu ojetých automobilů. Po roce 2000 se předpokládá pokles hodnoty tohoto ukazatele dokonce pod 2 obyvatele na 1 osobní automobil.
Rok | 1960 | 1965 | 1970 | 1975 | 1980 | 1985 | 1990 | 1993 | 1995 | 1999 |
Stav | 50 | 34 | 18 | 10 | 7 | 6 | 5 | 3,8 | 3,3 | 2,3 |
Odhad | 4,5 | 4 | 2,7 |
Tab. 1.5: Stupeň motorizace (počet obyvatel na jeden osobní automobil)