V roce 1998 držely ČSA téměř primát v počtu společností, s nimiž spolupracují na základě code-sharingu.
Při něm je let provozovaný jednou společností označen kódy obou dopravců. Jednalo se o: Air France (Praha-Paris), Air Ostrava (Praha-Ostrava, Praha-Košice, Praha-Berlin), Alitalia (Praha-Rome, Praha-Milano, Austrian Airlines (Praha-Wien), Balkan (Praha-Sofia), Continetal Airlines (Praha-New York/Newark a dalších 24 měst v USA), KLM (Praha-Amsterodam), LOT (Praha-Varšava), Lufthansa (Praha-Műnchen), Luxair (Praha-Luxembourg), Malev (Praha-Budapest), Swissair (Praha-Zurich), Tatra Air/Slovak Airlines (Praha-Bratislava). Joint venture smlouvy, kdy smluvní partneři se podílejí na tržbách i nákladech dohodnutých linek (přičemž provoz může zabezpečovat buď jeden nebo oba partneři), uzavřely ČSA se společnostmi: Iberia (Praha-Madrid, Praha-Barcelona) a Turkish Airlines (Praha-Istanbul).
Za zmínku ještě stojí, že domovským letištěm ČSA je mezinárodní letiště Praha – Ruzyně, které bylo otevřeno v roce 1937 (nyní terminál Jih). V době svého vzniku bylo ruzyňské letiště jedním z nejmodernějších v Evropě a jeho stavba byla oceněna zlatou medailí na mezinárodní výstavě umění a techniky v Paříži. Letiště Praha – Ruzyně bylo postupně rozšiřováno v prostorách současného terminálu Sever. V roce 2000 byla zahájena příprava na další rozšíření výstavbou nového terminálu, který by měl být dokončen v roce 2004 a kapacita letiště by se měla zvýšit na 9,6 mil. cestujících. Po začlenění ČSA do aliance SkyTeam se předpokládá další zvýšení počtu cestujících, neb tato globální aliance hodlá z domovského letiště ČSA vytvořit základnu aliance pro střední a východní Evropu a Blízký východ.