3.4.2 Myčky vozů
Na myčce vozů může dojít buď k tzv. malému dennímu umývání nebo tzv. velkému týdennímu umývání.
Při malém umývání souprava postupně projíždí rámy s vlhčením (35 litrů), se smáčením (50 litrů), s kartáči (56 litrů) a s oplachováním (150 litrů). Rychlost pojíždění soupravy je 50 m/min, desetivozová souprava je v tomto případě umyta za 6,5 minuty, spotřeba vody je 291 litrů na vůz a denní výkonnost myčky je 950 vozů.
Při velkém umývání souprava v tomto případě postupně projíždí rámy s vlhčením (110 litrů vody), s chemickým čištěním, s mechanickým rozrušením kartáči, s chemickým čištěním, s mechanickým čištěním kartáči (360 litrů vody) a s oplachováním (480 litrů vody). Rychlost pojíždění soupravy je 15 m/min, desetivozová souprava je umyta za 21,6 minuty a denní výkonnost myčky je 160-250 vozů. V zimním období navíc musí dojít k rozmrazování + oplachování 320-ti litry studené a 480-ti litry teplé vody včetně ofukování a osušování.
3.4.3 Odstavné nádraží Praha-jih
Odstavné nádraží Praha-jih (ONJ) je napojeno na žst. Praha-Vršovice a slouží pro ošetřování souprav osobních vlaků, končících v Praze hl.n. Do budoucna se počítá s tím, že do žst. Praha-Libeň bude ústit také vjezdové a odjezdové kolejiště Odstavného nádraží Praha-sever (ONS).