OSOBNÍ DOPRAVA NEJEN PRO STUDENTY – kompletní obsah:
- Osobní doprava – obsah
- OBSAH V. – PŘESTUPNÍ UZLY POZEMNÍ OSOBNÍ DOPRAVY
- OBSAH IV. – VYSOKORYCHLOSTNÍ ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA
- OBSAH III. – REGIONÁLNÍ DOPRAVA A INTEGROVANÝ TAKT…
- OBSAH II. – PŘÍMĚSTSKÁ DOPRAVA
- OBSAH I. – OSOBNÍ DOPRAVA
- NAVRHOVÁNÍ AUTOBUSOVÉHO NÁDRAŽÍ
- Odůvodnění
- Podmínky pro provozování dopravy:
- ROZHODNUTÍ O UDĚLENÍ LICENCE
- Okresní úřad Žďár nad Sázavou
- Odůvodnění
- Podmínky pro provozování dopravy:
- ROZHODNUTÍ O UDĚLENÍ LICENCE
- 8. SESTAVENÍ LICENCE NA PROVOZOVÁNÍ VEŘEJNÉ LINKOV…
- 5. GRAFIKON SHROMAŽĎOVÁNÍ CESTUJÍCÍCH U AUTOBUSOVÉ…
- 5. GRAFIKON SHROMAŽĎOVÁNÍ CESTUJÍCÍCH U AUTOBUSOVÉ…
- Jako podklady se využijí:
- 3. OBĚH VLAKOVÝCH SOUPRAV
- VIII. ŘEŠENÁ CVIČENÍ Z PŘEDMĚTU OSOBNÍ DOPRAVA
- Velmi důležitou podmínkou pro vazbu železniční a l…
- 5.7.4 Související problémy harmonizace letecké a ž…
- 5.7.4 Související problémy harmonizace letecké a ž…
- Společnost IARO – International Air Rail Organizat…
- 5.7.3 Některé nově připravované projekty
- 5.7.2 Jednoúčelová vysokorychlostní železniční spo…
- 5.7.2 Jednoúčelová vysokorychlostní železniční spo…
- 5.7.2 Jednoúčelová vysokorychlostní železniční spo…
- 5.7.1 Napojení letišť na vysokorychlos…
- 5.7 Rychlodráhy a harmonizace letecké a železniční…
- 5.6.4 Oslo
- 5.6.2 Paříž
- 5.6 Příklady rychlodrah ve světě
- 5.5.4 Zabezpečovací zařízení
- 5.5.4 Zabezpečovací zařízení
- 5.5.3 Další charakteristika a technické údaje
- 5.5.1 Základní charakteristika
- 5.5 Metro Praha
- 5.4 Integrace tramvaje se železnicí
- 5.3.2 Podpovrchová tramvaj
- 5.3.1 Podzemní dráha
- 5.3 Podzemní dráha nebo podpovrchová tramvaj?
- Jednotlivé druhy uvedených dopravních prostředků l…
- 5.2 Rozdělení rychlodrah a jejich charakteristika
- 5.1 Mezníky historického vývoje – pokr…
- Například vzpomínaný průměrný počet přepravených o…
- 5. RYCHLODRÁHY
- V roce 1998 držely ČSA téměř primát v počtu společ…
- Další výrazné změny nastaly u ČSA po roce 1989.
- 4.7.2 České aerolinie
- 4.7.1 Letecké společnosti a jejich aliance
- AEA (Association of European Airlines)
- BSP (Bank Settlement Plan)
- Tyto výbory se schází 2x ročně a jejich rozhod…
- IATA – pokračování
- CEATS
- Činnost ICAO je řízena pomocí:
- 4.6.3 Mezinárodní letecké organizace a sdružení
- Code-share smlouvy
- Mezivládní letecké dohody
- 4.6.1 Mezinárodní smluvní dokumenty uzavírané na m…
- 4.5.4 Služby na palubě a vlastní letecká doprava
- 4.5.2 Přeprava na letiště a odbavení (Check-in)
- 4.5.1 Rezervace a prodej přepravního dokladu – p…
- 4.4 Přeprava cestujících. Cestovní třídy…
- 4.3 Přepravní práva a letecké svobody
- V ČR platí tyto základní zákony a právní předpisy …
- h) Ostrá mezinárodní konkurence
- f) Špičkové aplikace výpočetní techniky a telemati…
- d) Mezinárodní charakter letecké dopravy
- 4.2 Další členění letecké dopravy a její specifika…
- 4.1 Základní druhy letecké dopravy
- 4. LETECKÁ DOPRAVA
- 3.1 Vodní osobní doprava v České republice
- 3. VODNÍ OSOBNÍ DOPRAVA
- 2.2.2 Hygienické a technické požadavky
- 2.2.1 Odstavná a parkovací stání
- 2.2 Statická doprava
- 2.1 Doprava ve špičkách a opatření k efektivnějším…
- 2.1 Doprava ve špičkách a opatření k e…
- 2. INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA A STATICKÁ DO…
- 1.2.2 Shrnutí – význam cyklistické dopravy a její …
- 1.2.1 Systém City-Bike
- Na rozvoj cyklistické dopravy pozitivně působí:
- 1.2 Cyklistická doprava
- 1.1.2 Orientační hodnoty propustnosti jednotlivých…
- Při dimenzování jednotlivých zařízení pro dané pož…
- 1.1 Pěší doprava – pokračování
- VII. OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY A DOPRAVNÍ SYSTÉMY
- (11) Projekt ICARO- pokračování
- (11) Projekt ICARO
- Jeho poměrně značné, empiricky zjištěné, zvýšení j…
- Car-pooling (C-P)
- (10) Car-pooling, Car-sharing, Ride-sharing
- (7) Systém Call and Ride (Dial and Ride, obdobou j…
- (5) Systém Park and Go (P&Go)
- (3) Systém Kiss and Ride (K&R)
- Pro kvalitní fungování tohoto systému je nutné dod…
- 3. SYSTÉMY DOPRAVNÍ OBSLUHY
- 2.7 Pohyblivé pásy a pohyblivé schody
- 2.6 Kabinkové a kabinové systémy
- 2.4 Automatické minimetro a „metro na pneumatikách…
- 2.2 SAFEGE
- 2.1 ALWEG
- 2. NĚKTERÉ PŘÍKLADY UVEDENÝCH SYSTÉMŮ Z PRAXE
- Problém elektromobilů:
- 1.4 Elektromobily a solární automobily
- (5) AEROBUS
- (3) SAFEGE
- Na zastávkách je zabezpečena automatická kontrola …
- 1.3 Systémy pro celou aglomeraci
- 1.2.2 Provoz po společné dopravní cestě s jinými u…
- 1.2.1 Provoz po samostatné dopravní cestě
- 1.1 Systémy pro městské centrum – pokr…
- 1. ROZDĚLENÍ NEKONVENČNÍCH DOPRAVNÍCH SYSTÉMŮ
- V této podkapitole jsou uvedeny chronologicky jedn…
- Na nekonvenční dopravní systémy (dále jen NDS) v o…
- 3.4.4 Odstavná nádraží ve varšavském uzlu
- 3.4.2 Myčky vozů
- Odstavné nádraží se může při zohlednění místních p…
- Smyčkové uspořádání je výhodnější než úvraťové –
- 3.3.3 Požadavky na výpravní budovu a přednádraží
- 3.3.1 Dimenzování prostor výpravních budov
- 3.2.4 Hlavové uspořádání výpravní budovy
- 3.2.1 Průjezdné osobní stanice s boční výpravní bu…
- Osobní stanice lze třídit dvěma způsoby:
- V osobních stanicích dochází k úkonům spojených:
- 2. ZASTÁVKY MĚSTSKÉ DOPRAVY
- 2. ZASTÁVKY MĚSTSKÉ DOPRAVY
- 1.2 Způsoby řazení autobusů u nástupišť
- Pro výpravní budovu (VB) (pro její veřejnou, neslu…
- Pro zajištění bezpečnosti se musí dodržet následuj…
- Autobusové nádraží se skládá z následujících prvků…
- V. PŘESTUPNÍ UZLY POZEMNÍ OSOBNÍ DOPRAVY
- 7. ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
- 7. ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
- 6.4 Itálie
- 6.3 Francie
- 6.2 Německo
- 6.1 Japonsko- pokračování
- 5.2.3 Význam výkyvných vozových skříní
- 5.2.2 Požadavky na vozový park
- 5.2 Požadavky na vozidla rychlých vlaků
- 5.1 Charakteristika používaných vysok…
- 5. VYSOKORYCHLOSTNÍ VLAKY
- 4.2.4 Úpravy stavebního charakteru pro splnění pož…
- Při výstavbě nových nebo rekonstrukci stávajících …
- 4.2.3 Předpoklady pro splnění požadavků na vysokor…
- 4.2.2 Kvalitativní požadavky na vysokorychlostní t…
- 4.2 Požadavky na vysokorychlostní tratě
- 4.1.2 Vliv ekonomických a společenských podmínek
- 4.1.1 Vliv přírodních podmínek- pokračování
- 4.1.1 Vliv přírodních podmínek- pokračování
- 4. VYSOKORYCHLOSTNÍ TRATĚ
- Pro vysokorychlostní tratě se smíšeným provozem js…
- 3.2 Smíšený provoz
- Tento systém, používaný například v Japonsku nebo …
- V první fázi přiblížení naší sítě západoevropské v…
- B) Ve směru sever -jih:
- K dispozici budou tři druhy tratí :
- 2. LEGISLATIVNÍ ÚPRAVA VYSOKORYCHLOSTNÍ ŽELEZNIČNÍ…
- 2. LEGISLATIVNÍ ÚPRAVA VYSOKORYCHLOSTNÍ ŽELEZ…
- 1.6 Mezinárodní spolupráce
- 1.4 Druhá etapa vývoje vysokorychlostní dopravy
- 1.3 První etapa vývoje vysokorychlostní dopravy
- 1. VÝVOJ OD POČÁTKŮ PO SOUČASNOST
- IV. VYSOKORYCHLOSTNÍ ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA
- 3. ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
- 2.3.3 Mecklenburg-Vorpommern-Takt
- 2.3.2 Rhein-Pfalz-Takt
- 2.3.2 Rhein-Pfalz-Takt
- 2.2.1 Vazba dopravních prostředků v uzlech
- Pokud by se již zaměřila pozornost na vlastní kons…
- Časové přirážky jsou
- 2.2 Konstrukce Integrovaných taktových jízdních řá…
- Změny parametrů vozidlového parku
- 2.1 Požadavky na Integrované taktové jízdní řády
- 2. INTEGROVANÝ TAKTOVÝ JÍZDNÍ ŘÁD
- 1. CHARAKTERISTIKA REGIONÁLNÍ DOPRAVY
- III. REGIONÁLNÍ DOPRAVA A INTEGROVANÝ TAKTOVÝ JÍZ…
- 6. ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
- 5.3.5 Opatření plynoucí ze zásad a pravidel pro be…
- 5.3.3 Prvky s vlivem na bezbariérovou přístupnost:…
- 5.3.2 Hlavní zásady bezbariérové přístupnosti
- Přepravované osoby se dělí do čtyř hlavních skupin…
- 5.3 Přeprava handicapovaných osob železniční dopra…
- 5.2.2 Požadavky na infrastrukturu v místech zastav…
- 5.2.1 Požadavky na infrastrukturu mezi míst…
- 5.1.5 Bezpečnost provozu
- 5.1.4 Vyšší kapacita vozidel příměstské dopravy
- 5.1.2 Minimalizace doby potřebné na obrat vozidel
- 5. POŽADAVKY NA VOZIDLA A INFRASTRUTURU V PŘÍMĚSTS…
- 4.2.5 Stuttgart
- 4.2.4 Hamburk
- 4.2.3 Mnichov
- 4.2.2 Berlín
- 4.2 Příměstská doprava v zahraničí
- 4.1.4 IDS Plzeň
- 4.1.2 IDS Ostrava
- 4.1.1 IDS Praha
- Základními principy IDS jsou:
- V souhrnu vyplývá potřeba závazných opatření k zaj…
- 4.1 Integrované dopravní systémy v Če…
- Ad 3:
- Ad 2:
- 3.2 Vliv zavedení intervalové železniční dopravy n…
- 3.1 Intervalové jízdní řády příměstské dopravy
- V rovnoběžném jízdním řádu dochází k:
- Pásmové jízdní řády se dále dělí na rovnoběžné a n…
- Základní druhy organizace příměstské dopravy se da…
- 2.2.8 Ochota a zdvořilost personálu
- 2.2.7 Přiměřená výše jízdného
- 2.2.5 Bezpečnost
- 2.2.4 Pohodlí
- 2.2.3 Pravidelnost
- 2.2.2 Četnost spojů
- 2.2.1 Rychlost přepravy
- 2.2 Nároky kladené na příměstskou dopravu
- 2.1 Zásady koncepce řešení příměstské dopravy
- Příměstská doprava, bez ohledu na odlišné podmínky…
- 1.2 Historický vývoj
- 1.2 Historický vývoj
- 1.1 Charakteristika vnitrostátní osobní přepravy n…
- Železnice a rychlodráhy se uplatňují především v o…
- II. PŘÍMĚSTSKÁ DOPRAVA
- 6.3 Grafikon shromažďování cestujících
- 6.1 Lillův /gravitační/ model
- 5.2.6 Nerovnoměrné obsazení jednotlivých dveří
- 5.2.5 Nerovnoměrné obsazení jednotlivých vozů
- 5.2.3 Různé zatížení jednotlivých úseků
- 5.2.2 Rozdělení cestujících podle směru jízdy
- 5.2.1 Různý obrat cestujících v jednotlivýc…
- 5.1.5 Nerovnoměrnosti ve špičkové hodině
- 5.1.4 Hodinová nerovnoměrnost v průběhu dne…
- 5.1.3 Nerovnoměrnosti v jednotlivých dnech …
- 5.1.2 Nerovnoměrnosti v jednotlivých měsících roku…
- 5.1 Časové nerovnoměrnosti
- Nerovnoměrnosti prostorové se potom dělí takto:
- 5. DRUHY NEROVNOMĚRNOSTÍ V PŘEPRAVĚ OSOB
- Anketní dotazníky vyplňují:
- 4.4 Metoda anketní
- 4.3 Metoda sčítacích lístků (kupónů)
- 4.2 Metoda přímého sčítání
- Cílem průzkumu je:
- Průzkumy vyžadující spolupráci účastníků přepravní…
- Průzkumy nevyžadující spolupráci účastníků přeprav…
- 4. METODY URČOVÁNÍ PROUDŮ CESTUJÍCÍCH
- 3.4 Aspekty kvality různých zájmových skupin
- Pro řízení kvality přepravy je nutná:
- 3.2 Kvalita přepravních služeb
- 3.2 Kvalita přepravních služeb
- 3.1 Kvalita – úvodní teze
- 3.1 Kvalita – úvodní teze
- 2.2.6 Hybnost a dynamická hybnost
- 2.2.4 Využití počtu míst k sezení
- 2.2.2 Rychlosti
- Stejným způsobem je možné i určit nápravové kilome…
- 1.1 Ukazatele kvantitativní
- Pro názornost je v dalších řádcích uveden postup ř…
- 1.3 Technické plánování osobní dopravy
- ad B) Přepravní výkon- tabulky
- ad A) Počet přepravených osob- tabulka č.2
- 1.2.2 Vývoj vybraných ukazatelů osobní dopravy v Č…
- ad D) Dynamická hybnost obyvatelstva- TABULKA
- ad C) hybnost obyvatelstva
- ad A) Počet přepravených osob
- 1.2 Hromadná a individuální doprava u nás
- 1.1 Charakteristika některých osobních dopravních …
- V individuální dopravě je členění dopravních oborů…
- I. ASPEKTY OSOBNÍ DOPRAVY
- Úvod
- Úvod
- Úvod
- Osobní doprava
- VIII. ŘEŠENÁ CVIČENÍ Z PŘEDMĚTU OSOBNÍ DOPRAVA
- VII. OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY A DOPRAVNÍ SYSTÉMY
- VI. NEKONVENČNÍ DOPRAVNÍ SYSTÉMY A SYSTÉMY DOPRAVN…
- IV. VYSOKORYCHLOSTNÍ ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA
- IV. VYSOKORYCHLOSTNÍ ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA
- II. PŘÍMĚSTSKÁ DOPRAVA
- Úvod:
- OBSAH: